sobota 10. června 2017

#52doodles2017 1.

Tuhle výzvu už pár pátků plním; zatím se mé příspěvky vyskytovaly jen na Instagramu. Když jsem začínala, myslela jsem, že je budu umisťovat i na blog, jenže s tím jsem už v té době měla krizi, a nechtělo se mi dávat ty hezké věci na místo, které se mi nelíbilo. Výzvu vytvořila Iris (kterou mám fakt ráda; nevím, jestli to jde, když ji znám jen po internetu, ani si nějak nepíšeme nebo tak a jednou jsme se potkaly na Světě knihy ve frontě na lístky, ale zdá se mi blízká na takové spirituální úrovni, tak asi jo), zapojila se do ní sice malá, o to však božejší skupinka lidí, na začátku ledna mě zachránila od novoročních chmurů a od té doby to tak nějak funguje pořád. Moc mě to baví a za mnohé tomu projektu vděčím. Mám totiž takové tušení, že kdybych každý týden nevytvářela příspěvky do výzvy, na kreslení bych kašlala s tím, že jsem stejně beznadějný případ. Takhle vytvářím spoustu věcí (mnohé jsem si nechala pro sebe), zkouším a učím se nové věci a je to přesně to pošťouchnutí, které jsem potřebovala.


Tento týden byl dlouhý jako dva a místy bohužel horší než ten minulý. Bordel v hlavě a blbý myšlenky jsou totiž jedna věc, skutečný potíže a neshody, které je potřeba řešit, věc druhá. Trochu jsem se sypala, vcelku jsem se tomu však postavila statečně, tak se to asi leklo a už to tu není.
Pomáhalo mi čtení hřejivých slov na blogu Anie Songe, od níž jsem si vypůjčila ten citát, a taky jsem díky tomu čtení nakreslila lapač snů, protože jsem to chtěla udělat už dlouho a teď pro to byla přesně ta správná chvíle. Nesmí se to totiž znásilňovat, víte.
Mám chuť nakoupit si korálky, šňůrky, stužky a peříčka a taky barevné gelovky a vytvářet krásné věci. Přesně to udělám nejspíš hned v pondělí.


6 komentářů:

  1. Nevím, jestli ti to říká dostatečné množství lidí, ale jsi strašně šikovná. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono tohle nikdy není špatný slyšet, zvlášť v případě, že máš neustále problémy se sebevědomím. :D
      Ale už se svoje výtvory rozdávat, to je pokrok! :)

      Vymazat
  2. Zrovna nedávno mě napadl skvělý nápad, že ti koupím set na výrobu vlastního lapače snů. No, tak nic. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však můžeš, neřekla jsem, že budu vyrábět lapače. :D A i kdyby jo, budu jich mít klidně padesát, to nevadí. :D

      Vymazat
  3. Páni, tak já teda už trošičku tuším, kdo jsi. I když teda já si vůbec nepamatuji obličeje a tenkrát jsem na Světě knihy potkala dost lidí. (Ale většině z nich jsem nejspíš sympatická nebyla. :D)
    Každopádně máš to na tomhle blogu krásný, určitě sem teď budu pořád chodit a koukat, jestli jsi náhodou nenapsala nový článek.
    Jsem moc ráda za tvou účast ve výzvě, protože jsi snad jediná, kdo to ještě nevzdal. (Spolu se mnou, protože já věci nevzdávám :D) Lapač snů je krásný. A beznadějný případ určitě nejsi!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat